10.3.2015

Portugalin matka

Moi, eli lupasin kertoo vähän tost meiän matkasta portugaliin. Oltiin siellä siis hiihtolomaviikolla, lähdettiin maanantaina ja tultiin sit perjantaina. Sekä meno, että tulomatkalla jouduttiin vaihtaa konetta Amsterdamissa. Menomatkalla oltiin siel viis tuntii ja tulomatkal alle tunti. Eli sillon menomatkalla käytiin siel Amsterdamin keskustassa syömässä ku oli sotä aikaa sen verran paljon.

Ite siel Lissabonis oltiin vaan kolme kokonaista päivää mut kyl siinäki ajas ehti tehdä vaik mitä. Kaikkina päivinä käveltiin tosi paljon mut käytettiin myös metroja ja ratikoita. Siellä paisto joka päivä aurinko ja oli 15 astetta varjossa. Eli sillon ku ei tuullu ni pärjäs hyvin topilla. No ei mul oikeen mitää muuta ihmeellist kerrottavaa oo siit matkasta mut edes tällee vähän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti