Mut sit vähä myös ilosempaa asiaa. Eli oon täs nyt muutaman yön harjotellu tuolla itsenäistyvien nuorten osaston yhdessä yksiössä. Ja se on siis just remontoitu joten se on tosi ihana! Mut laitan siit pari kuvaa tohon.
24.4.2015
Kiusaamisen muistot taas pinnassa
Eli joo niinku otsikossakin lukee niin kaikki muistot koulukiusattuna olemista on nyt taas pinnalla. No yksi syy siihen on se et käsiteltiin niit kokemuksii tuolla psykoterapiassa. Toinen syy on teatteriesitys, jonka olin koulun kaa katsomassa: Meganin tarina. Ja osasin samaistua kyseiseen näytelmään niin hyvin. Eli siinä siis se megan riitantu parhaan ystävänsä kanssa ja sit tää ystävä alko sitä netissä kiusaamaan ja lopulta megan sitten tappo itsensä. No näinhän mullekkin on käynyt, ainoo ero on et en onneks onnistunu tekemään itelleni mitään.
6.4.2015
Pääsiäinen ohi!
Moi! Pääsiäinen mulla meni Kuopiossa kun käytiinmoikkaamassa isovanhempia. Tänää olin pitkästä aikaa taas ja sen jälkee oli tosi mahtava fiilis! Ja VIHDOIN se mun painoki on lähteny laskuun, eli mulle kuuluu hyvää pitkästä aikaa. Huomenna alkaa uus jakso koulussa ja nytmul on paljon enemmän kursseja ku viime jaksossa.
Mutta ei mulla nyt mitään ihmeellistä kerrottavaa, ajattelin et tuun vaa vähä päivittelemää.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)




