Moi! Ja hyvää pääsiäistä kaikille! On taas menny aika kauan siitä kun viimeks päivitin tätä blogii, mut ei oo oikeen ollu mitään inspiraatiota...paitsi nyt! Eli olin tänään Julian kaa kuvailemassa Hovirinnan rannalla ja sitten Kaarinan keskustassa. Ja sen takia nyt tulee myös paljon kameran kuvia. Kaiken lisäks ulkona on ihana ilma, lämmin, ei tuule liikaa ja aurinko paistaa. Kesä siis tulee ihan pian, iten ainakin odotan sitä niin paljon!
Huomenna olis sit suunnitelmissa, että mennään perheen kanssa tohon läheiselle laavulle vähä grillaamaan ja kaikkee muuta. Ajattelin ottaa myös sinne kameran mukaan joten voi olla että tän pääsiäisloman aikana tänne tulee vielä toinenkin postaus!
 |
| Kirjoteltiin vähän sinne hiekkaan :) |
 |
| Mä en tiedä miks tää näyttää siltä et vilkuttaisin jollekki O.o |
 |
| Sitä oli pakko kokeillaXD |
 |
| Kaverikuva <3 |