Tuntuu ettei no lääkkeetkään auta enää, ainoo mihin ne tuntuu vaikuttavan on se mun paino.. On vaa sellanen olo et ihmisetkin vaan katoo mun ympärilt, ne joille ennen puhuin päivittäin ni nykyään hyvä jos puhutaan edes kerran kuussa... Entä jos mä en vaan jaksa ja haluan luovuttaa? Mitä mul on enää tehtävissä ku mikään ei auta? Aika toivoton olo koko ajan ja en enään tiiä kenen puoleen pitäis kääntyä... Mut joo ens postaukses voin kertoo tost portugalin reissust mist palattiin eilen!:)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti