21.2.2015

Entä jos mikään ei enää tunnu auttavan...?

Ajattelin täs postaukses kertoo vähän tarkemmin et mikä mun vointi täl hetkel on... Tuntuu aina välillä etten vaan jaksa enää, mun voimat alkaa olla lopussa. Ja kaiken lisäks mun paino vaan jatkaa nousemista ja mikään mitä mä teen ei auta pudottamaan sitä.. Mun paino on siis noussu 30kg kesään verrattuna ja se kaikki johtuu vaan lääkkeistä. Ei auta et käyn salilla monta kertaa viikossa ja syön terveellisesti, ja tän kaiken takii mun syömishäiriö&masennus pahenee vaan koko ajan. 

Tuntuu ettei no lääkkeetkään auta enää, ainoo mihin ne tuntuu vaikuttavan on se mun paino.. On vaa sellanen olo et ihmisetkin vaan katoo mun ympärilt, ne joille ennen puhuin päivittäin ni nykyään hyvä jos puhutaan edes kerran kuussa... Entä jos mä en vaan jaksa ja haluan luovuttaa? Mitä mul on enää tehtävissä ku mikään ei auta? Aika toivoton olo koko ajan ja en enään tiiä kenen puoleen pitäis kääntyä... Mut joo ens postaukses voin kertoo tost portugalin reissust mist palattiin eilen!:)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti