Pari kuukaut menny taas ilman et oon kirjotellu mitää. No tänään mul oli koulun joulujuhla ja sen jälkee olin kaupungil ostelemas joululahjoi. No oon nyt siis asunu kaks ja puol kuukaut tuol laitoksessa ja oon kyl viihtyny siel. Tottakai siellä se arki on ihan erilaista kuin kotona mut silti oon tykänny olla siellä. Mut tietty mä nyt mielelläni tulin kotiin joululomaks!:) ois vaa suunnitelmis niin hirveesti et kauhee kiire täs tulee olemaan. Mut ajattelin päivitellä tätä vähännäin ennen joulua:) eli hyvää joulua kaikille!:)