12.6.2014

Four weeks behind and now finally at home


Moi! Siitä on nyt todella pitkä aika kun oon viimeksi mitään tänne kirjoittanut. No kuten otsikosta voi päätellä niin viimeisen kuukauden ajan oon ollu poissa kotoa, sairaalassa. Syytä en tänne kerro, mutta nyt tulee kuitenkin kuvia, kun kävin mun pikkuveljen kanssa vähän kuvailemassa.

Mutta hei pitäkää hauskaa nyt kun kerran on kesäloma!!