25.10.2014

My story


Moi! Siitä on ihan liian kauan kun oon viimeks kirjottanu tänne mitää. Mutta joo koko kesä mulla siis meni sairaalassa ja syksylläkin tuli siellä oltuu aika paljon. Mut ajattelin et nyt voisin kertoo vähä sitä syytä miks olin sairaalassa... 

Eli viime touko-huhtikuun vaihteessa mulla todettiin erittäin vaikea masennus, mut sain heti apua ja alotettiib lääkitys. No yleensä tollasis mielialalääkkeis menee pati viikkoo et näkee toimiikse. No mulla sit kävi niin et tää kyseinen lääke pahensi mun oloa.. Masennus paheni, ahdistus paheni ja itsetuhoset ajatukset lisäänty ja lopulta tilanne oli jo niin paha etten pystyny menemään kouluun.. Ja sit se edelleen paheni koko ajan ja en nähny mitään muuta ulospääsyä ku kuolema... Eli otin siis lääkkeiden yliannostuksen, no mun porukat sit tajus sen ja pian oltiinki sit jo päivystyksessä.. Vietin siellä yhden yön tarkkailussa ja sen jälkeenmut siirrettiin psykiatriselle osastolle.. No olin siellä siis neljä viikkoa, sen neljän viikon aikana mulla todettiin myös syömishäiriö...

 No pääsin siis kotiin vähän ennen juhannusta, juhannuksen vietin mun isän kanssa sellasella mökillä Nauvon saaristossa. No siellä mun olo huononi taas ja otin taas liikaa lääkkeitä... No jouduin siis juhannuksen jälkeen takasin osastolle... Ja siellä selvis et mun olo oli huonontunu sen takia et he olivat vahingossa määränneet mulle väärää lääkettä.. No kuitenkin, tällä kertaa olin siel sit pari kuukautta..

Sit olin muutaman viikon kotona ja aluks kaikki meni hyvin... Mutta sitten TAAS mun olo huononi ihan liikaa ja otin taas lääkkeitä... No tällä kertaa olin osastolla kuitenkin vaan neljä päivää. Ja sieltä mut sit laitettiin sijoitukseen eli tällä hetkellä asun Lausteen perhekuntoutuskeskuksessa, eli toisin sanoen lastenkodissa... Siellä mun olo on ollu vähän parempi ja nyt voin vaan toivoa et tää ratkaisu auttais mua parantumaan.

Mutta yritän nyt alkaa kirjottelemaan taas vähän useemmin :)