14.3.2015

Piristystäkö?

Mulla alotettiin taas uus masennuslääkitys, saa nyt sit nähdä et joko tää auttais.... Yritän ajatella positiivisesti mut se on tosi vaikeeta. En enää oikee jaksa uskoo siihe et tää olo lähtis jollai pillereil pois... No mut jos piristyisin vähän tos ens viikol ku lähetää meiän osaston kaa kolille lasketteluleiril, en tosin oo koskaan lasketellu ni en sit tiiä mitä siit tulee. 

Odotan sitä palaverii joka tän kuun lopus on, koska siel päätetään mun jatkost... Toivon et pääsisin sellaseen tukiasuntoon, siin niinku asuisin siin yksiös ihan yksin mut jos tulis vaikeeta ni voisin mennä sil osastol mikä siin vieres on.. Mutta joo yritän kirjotella taas pian! 

10.3.2015

Portugalin matka

Moi, eli lupasin kertoo vähän tost meiän matkasta portugaliin. Oltiin siellä siis hiihtolomaviikolla, lähdettiin maanantaina ja tultiin sit perjantaina. Sekä meno, että tulomatkalla jouduttiin vaihtaa konetta Amsterdamissa. Menomatkalla oltiin siel viis tuntii ja tulomatkal alle tunti. Eli sillon menomatkalla käytiin siel Amsterdamin keskustassa syömässä ku oli sotä aikaa sen verran paljon.

Ite siel Lissabonis oltiin vaan kolme kokonaista päivää mut kyl siinäki ajas ehti tehdä vaik mitä. Kaikkina päivinä käveltiin tosi paljon mut käytettiin myös metroja ja ratikoita. Siellä paisto joka päivä aurinko ja oli 15 astetta varjossa. Eli sillon ku ei tuullu ni pärjäs hyvin topilla. No ei mul oikeen mitää muuta ihmeellist kerrottavaa oo siit matkasta mut edes tällee vähän.