14.3.2015

Piristystäkö?

Mulla alotettiin taas uus masennuslääkitys, saa nyt sit nähdä et joko tää auttais.... Yritän ajatella positiivisesti mut se on tosi vaikeeta. En enää oikee jaksa uskoo siihe et tää olo lähtis jollai pillereil pois... No mut jos piristyisin vähän tos ens viikol ku lähetää meiän osaston kaa kolille lasketteluleiril, en tosin oo koskaan lasketellu ni en sit tiiä mitä siit tulee. 

Odotan sitä palaverii joka tän kuun lopus on, koska siel päätetään mun jatkost... Toivon et pääsisin sellaseen tukiasuntoon, siin niinku asuisin siin yksiös ihan yksin mut jos tulis vaikeeta ni voisin mennä sil osastol mikä siin vieres on.. Mutta joo yritän kirjotella taas pian! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti