Moi! Pääsiäinen mulla meni Kuopiossa kun käytiinmoikkaamassa isovanhempia. Tänää olin pitkästä aikaa taas ja sen jälkee oli tosi mahtava fiilis! Ja VIHDOIN se mun painoki on lähteny laskuun, eli mulle kuuluu hyvää pitkästä aikaa. Huomenna alkaa uus jakso koulussa ja nytmul on paljon enemmän kursseja ku viime jaksossa.
Mutta ei mulla nyt mitään ihmeellistä kerrottavaa, ajattelin et tuun vaa vähä päivittelemää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti