Moii! Yritän nyt olla tääl vähän aktiivisempi. No siis kuulumiset on ihan suht hyvii. Ainoastaan ärsyttää etten saa harrastaa mitään muuta liikuntaa ku rauhallist kävelyy, ja tää tosiaan johtuu siit et olin viime viikon maanantain leikkaukses.
Nyt on itseasias tosi tyhjä olo ja unohdin kaikki mun kirjotusideat mut ehkä tä oli tällane lyhyt kuulumisten ilmottelu. :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti