23.2.2016

blogin herättäminen henkiin taas

Tosiaan viime postauksesta on jo yli puol vuotta, joten tässä on ehtinyt tapahtua vaikka mitä. Aika paljon ollu alamäkeä mutta myös ylämäkiä löytyy.

 Viime heinäkuun lopulla mun setä nukkui pois ja se vei paljon aikaa ja voimia et pystyin taas jatkamaan elämää. Ja nyt oon matkalla Kuopioon, missä on lauantaina mun serkun lapsen ristiäiset, eli mun edesmenneestä sedästä oli tulossa isoisä, mikä oli hänelle iso juttu. 

Myös mun henkisessä terveydessä on ollut sekä alamäkiä, että ylämäkiä. Syksyllä meni vointi yhdessä vaiheessa niin huonoksi, että lääkäri ehdotti sairaalajaksoa. Kieltäydyin koska en halunnut laittaa koulua tauolle. Mutta siitäkin olosta pikkuhiljaa noustiin ylöspäin. Mun yleinen jaksaminen on tällä hetkellä tosi lähellä sitä ylärajaa joten pelkona on et tulis uudestaan sellanen burn out. Syömishäiriön laita on onneks melko hyvä, vaikka tää mun paino onkin koko ajan mun mielessä. Ja vaikeinta tässä varmaan on se, että tiedän et mun ylipaino johtuu mun lääkityksestä. Joten vaikka mä kuinka liikkuisin ja söisin terveellisesti niin se paino ei vaan tunnu putoavan.

Mutta tosiaan on niitä hyviä juttujakin ollu! Oon alottanu käymään kuntonyrkkeilyssä mun veljen kanssa ja muutenkin on hirveesti liikuntaharrastuksia. Vajaa viikko sitten mulla oli ne kauan odotetut vanhojen tanssit, ja oli kyl ihana päivä! 

Tällä kertaa en jaksa kirjottaa enempäää mut koitan taas pian kirjotella. Tässä vähän kuvia vielä:


tosiaan blondien hiusten jälkeen tuli tällaset



Eli ruisrockin lisäks kävin kuopiorockissa







wanhat 2016


ja vielä viimiseks toinen kuva wanhoista



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti