Kouluu ei enää oo pitkään ennen ku kesäloma alkaa! Kesäsuunnitelmii mul ei hirveesti oo, yhdel riparil meen isoseks, juhannuksena äetsään & särkkikseen, ja sit kesätöitä joka toinen viikko. Ens viikolla meil onkin osaston eroleiri vääksyssä ja sit käydään kans lintsillä. Siellä vietetään myös mun läksiäiset, koska sen leirin jälkeen siirryn kokonaan asumaan sinne yksiöön!:)
Tällä viikolla on myös äitienpäivä, mennään sillon tonne tuorlaan syömään. Mul ei oikeestaan vielä oo mitään äitienpäivälahjaa mut enköhän mä vielä jotain keksi! Ajattelin lauantaina tehdä vähän kouluhommii ja sit värjäillä hiukset. Perjantaina meenkin sitten kaupungil näkee kavereita.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti