18.3.2014

Olin onnellinen, mitä sä luulit....



Moi! Päätin nyt alottaa tän bloggauksen ihan alusta, eli poistin kaikki vanhat postaukset ja muokkasin myös tän blogin ulkoasua. En oo ihan vielä päättäny et millasii postauksii tuun pääasiassa kirjottamaan, mut kuvat pitäis aina olla aika hyvälaatusia ku sain vihdoin ton järkkärin toimimaan. Mun yks hyvä kaveri anto sellasen ehdotuksen et täs ekassa tekstissä voisin vaan kertoo itestäni kaikkii perusjuttuja. Ja niin mä ajattelin nyt tehdä...

Eli mun oikee nimi on siis Tiia-Maria, mut ei oikeestaan kukaan kutsu mua ikinä sil nimel vaan lempinimii on monia. Oon syntyny kesäkuussa vuonna 1997, eli siis tällä hetkellä oon 16 ja lukion ensimmäisellä. Tykkään olla lukiossa ja oon saanu sieltä paljon uusia ystäviä. No sit harrastuksii: oon harrastanu partioo nyt suunnilleen kymmenen vuotta ja sen lisäks käyn salilla ja soittelen kitaraa sillon ku on aikaa. Oon myös monissa kirkon jutuissa mukana ja toiminu mm. isosena viime kesänä. Tän kaiken lisäks käyn töissä kaks kertaa viikossa, sellasessa lasten liikuntaleikkikoulussa apuohjaajana. No sit seuraavaks varmaan jotain mun perheestä... Eli asun pääasiassa Kaarinassa, mutta mun isä asuu Turussa ja käyn siellä säännöllisesti. Mul on myös pikkuveli, Juho, joka on tällä hetkellä 13v. Meillä on kotona koira, Bertta ja mun kaverin luona asuu meidän yhteiset kesyrotat, Lari ja Elias. No siinä varmaan oli ne tärkeimmät asiat, niitä toki tulee lisää ku kirjottelen enemmän mut nyt muutamii kuvia!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti