Mooi! Ajattelin tulla tänne nyt kirjottelemaan mun viikonlopusta, joka oli aivan mahtava! Olin siis Lounais-Suomen partiopiirin järjestämällä nuotiokitarakurssilla. Se oli siis Salossa ja siel oli tosi paljon eri ikäsii tai siis et se ikähaarukka oli aika laaja. Nuorimmat siel oli 14 ja vanhin oli lähemmäs 40. Mut siis oli tosi hauskaa ja sain paljon uusia kavereita. Mutta siis kurssille mä lähdin mun kaverin Anniinan kanssa, joka on samasta lippukunnasta.
No mentiin sinne mun isän kyydillä ja matkalla puhuttiin kaikkee siitä kurssista ja vähän kaikest muustakin. Sitten vihdoin kun oltiin siellä paikanpäällä ni jätettii vaa rinkat, kitarat yms. siihen ulos ja autettiin kantamaan niitä yhteisiä kamoja/ruokia sisälle. Oltiin siis siellä yhdet niistä ensimmäisistä ja sen takia saatiinkin valita ekoina meiän nukkumispaikat. Pikkuhiljaa porukkaa alkokin tulla jo lisää ja pian olikin sitten se tervetuliaistilaisuus. Siellä meiät jaettiin ryhmiin ja sit meidän piti opetella joku biisi säestämään ja esittämään muille. Ja illalla meil oli myös meidän ensimmäinen luento ja käytiin jotain musiikin teoriajuttui läpi. Iltapalaks meil oli ranskalaisii ja nakkei. Ruuan jälkeen loppuilta olikin vapaa-aikaa joka kuluki laulaen ja soittaen kitaroita. No perjantaina me mentiin jo aika aikasin nukkumaan...
Lauantaina herätys oli 8.30 mut ite ainakin heräsin jo vähän sitä ennen. Lipunnosto oli 8.50 ja sen jälkeen oli aamupala. Sit oli taas vaihteeks vapaa-aikaa, jonka jälkeen toinen luento. Päivällä meil oli myös yksityisiä kitaratunteja jokasella kaks ja ainakin mulle itelle niistä oli tosi paljon hyötyy. Lounaaks meil oli hernekeittoa. Ja lounaan jälkeen meille tuli Salon lukiosta musiikinopettaja pitämään meille laulutunnin, ja sielläkin opin vaikka mitä uutta.!
No siin jossain vaiheessa meiät jaettiin uudestaan ryhmiin ja kukin ryhmä suunnitteli jotain ohjelmaa meiän iltanuotiolle. Siellä pääosin laulettii, leikittii, soitettiin kitaroita ja lopuks viel rauhotuttiin. Illan viimeisen luennon piti yks Sulo ja se aihe oli niinku bänditoiminta ja mitä kaikkee siihen liittyy, se siis ite soitti kahdes eri bändis. Ni senkin takii oli tosi kiva et se piti siit sit myös sellasen luennon.
No sit olikin kaikki luennot ja oppitunnit ohi ja oli saunavuorot, ensin tyttöjen ja sen jälkeen poikien. Sai myös olla salissa vielä illalla soittamassa ja laulamassa ku sinne oli laitettu mikit, piano ja kaikki muut bändikamat. Moni meni nukkumaan jo puolenyön aikaan, paitsi ne pojat jotka oli vielä saunassa. No kuitenkaan mua ja yhtä Nooraa ei väsyttäny joten lähettiin saunalle. Leikittii siel jotai partioleikkejä, puhuttii ja naurettiin.. No päästiin meki sit joskus neljän aikoihin nukkumaan.
Sunnuntain aamurutiinit aamupalaan saakka oli samat, paitsi et nyt heräsin vasta herätykseen ja hieman myös väsytti... Sen jälkeen vähän siivoiltiin ja harjoteltiin kirkkoa varten... Kurssi siis loppu sellaseen kirkkoon, jossa me esiinnyttiin ja myös säestettiin pari biisiä. Sit kirkon jälkeen oli lipunlasku ja todistusten jako, sekä tietysti pullakahvit. Pikkuhiljaa vanhempia alko tulemaan hakemaan kurssilaisia, ja niin myös mun ja Anniinan kyyti tuli. Oli tosi haikeeta lähtee, koska vaik tutustuin suureen osaan ekaa kertaa ton yhden viikonlopun aikana ni silti meistä ehti tulemaan jo hyviä ystäviä! Eli kaiken kaikkiaan ihan mahtava viikonloppu takana!
Laitan pari kuvaa viikonlopulta ja muutamia vanhoja tuolta kameran pohjalta...
| Viime kesä |
| Ainut julkasukelponen kuva toistaiseksi tältä viikonlopulta... Myöhemmin lisää kun saan facebookista muiden ottamia kuvia:) |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti